ubilet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Fikirlere saygılı olmak lazım, görsellik beğendirilmesi zor bir durum tabi ki. Ama bence çok sade ve başaraılı bir çalışma. Eline sağlık. hayırlı satışlar.
Teşekkür ederim.