Konu
Habersense teması Öneri başlığı
01-11-2012, 17:27:08
#26
ozgurkalyoncu
Eposta Aktivasyonu Gerekmekte
hayri_67 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
hocam optimizasyon yapacağım diye beklemene gerek yokki kodlama vs yaparkende optimizasyona uygun şekilde yazarsan geri dönmek zorunda kalmazsın.
Geri dönmek zorundayım Tüm şablon bittiğinde css i tekrar baştan kodlayacagım