hayri_67 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam optimizasyon yapacağım diye beklemene gerek yokki kodlama vs yaparkende optimizasyona uygun şekilde yazarsan geri dönmek zorunda kalmazsın.
Geri dönmek zorundayım Tüm şablon bittiğinde css i tekrar baştan kodlayacagım