• 03-10-2012, 20:42:41
    #46
    Üyeliği durduruldu
    1 adet tema alındı. Ve herşeyten memnun kalındı
  • 04-10-2012, 20:43:08
    #47
    Scrapy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1 adet tema alındı. Ve herşeyten memnun kalındı
    1 adet tema satıldı, satış günceldir.
  • 05-10-2012, 17:48:30
    #48
    eline sağlık çok güzel olmuş kısmetse bende alacağım bitane
  • 05-10-2012, 20:45:32
    #49
    v.2 sinde umarım daha güzel görsel grafik hazırlanır. Sen mi çizdin temayı bilmiyorum ama çizen kişi paint' de çalışmış sanırım. Grafikerini değişmen gerekecek.


    hayırlı satışlar dilerim.
  • 05-10-2012, 21:36:32
    #50
    Bencede görselliği arkadaşın dediği gibi.
    Güzel bişey çizip daha farklı renk seçenekleri eklersen daha fazla satılacağına garanti veriyorum.
  • 06-10-2012, 00:04:34
    #51
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzel tema ses getirebilir hocam seçenekler fazla olursa daha cok talep olacağını düşünüyorum.
  • 06-10-2012, 21:50:29
    #52
    Yorumlarınız için teşekkürler.

    15 Ekim'e kadar 50 TL yerine 25 TL'ye temaya sahip olabilirsiniz.
  • 06-10-2012, 21:53:35
    #53
    Güzel olmuş elinize sağlık kodlama ve mantık harika görsellik göz yorucu yalnız şöyle oyunlari.net gibi falan olsa 50 tl den satılsa ekmek gibi satılır
  • 07-10-2012, 18:04:38
    #54
    TANITIMYAZISI adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş elinize sağlık kodlama ve mantık harika görsellik göz yorucu yalnız şöyle oyunlari.net gibi falan olsa 50 tl den satılsa ekmek gibi satılır
    Yorumunuz için teşekkür ederim. Satış günceldir.