v.2 sinde umarım daha güzel görsel grafik hazırlanır. Sen mi çizdin temayı bilmiyorum ama çizen kişi paint' de çalışmış sanırım. Grafikerini değişmen gerekecek.


hayırlı satışlar dilerim.