• 19-09-2012, 19:36:35
    #19
    t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam tema süper.Hayırlı olsun fakat oyun açılırken çıkan reklam ban sebebi değil mi?

    Tema gerçekten çok hoş.Benide yazın hocam
    Saniye 0 yapılarak kapatılabiliyor hocam. Numaranızı seçin hocam ona göre yazayım.

    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hoş ve kullanışlı bir arayüzü var. Hoşuma gitmedi değil Benide yazarsanız sevinirim.

    2 numara olsun
    Üstteki arkadaşla aynı numara seçmişsiniz hocam değiştirirseniz sizi de kaydedeyim.
  • 19-09-2012, 19:38:21
    #20
    CBSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Saniye 0 yapılarak kapatılabiliyor hocam. Numaranızı seçin hocam ona göre yazayım.
    Numaram 15 hocam
  • 19-09-2012, 19:45:07
    #21
    Üyeliği durduruldu
    Kullanışlıya benziyor bakalım... Çekiliş no : 12 çıkmaz ise yakın zamanda almayı planlıyorum
  • 19-09-2012, 19:53:19
    #22
    16 olsun o zaman
  • 19-09-2012, 20:03:48
    #23
    15 numarayı alalım teşekkürler
  • 19-09-2012, 20:43:26
    #24
    Gayet başarılı tema hocam. Bot olayı iyi gibi görünüyor Çekiliş no: 19
  • 19-09-2012, 22:21:01
    #25
    Çekilişe katılmak isteyen arkadaşlar listeye eklenmiştir, satış ve çekiliş devam ediyor.
  • 19-09-2012, 22:22:56
    #26
    Bot gayet güzel temada klasik ve sade oda güzel biraz daha görsel olarak şık olarabilirdi tema .Çekiliş no:4
  • 19-09-2012, 22:31:58
    #27
    15 doluymuş 5'e yazın benide ozaman hocam.