Hocam tema süper.Hayırlı olsun fakat oyun açılırken çıkan reklam ban sebebi değil mi?
Tema gerçekten çok hoş.Benide yazın hocam
Saniye 0 yapılarak kapatılabiliyor hocam.

Numaranızı seçin hocam ona göre yazayım.
Gayet hoş ve kullanışlı bir arayüzü var. Hoşuma gitmedi değil

Benide yazarsanız sevinirim.
2 numara olsun
Üstteki arkadaşla aynı numara seçmişsiniz hocam değiştirirseniz sizi de kaydedeyim.