t4ko adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam tema süper.Hayırlı olsun fakat oyun açılırken çıkan reklam ban sebebi değil mi?

Tema gerçekten çok hoş.Benide yazın hocam
Saniye 0 yapılarak kapatılabiliyor hocam. Numaranızı seçin hocam ona göre yazayım.

edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gayet hoş ve kullanışlı bir arayüzü var. Hoşuma gitmedi değil Benide yazarsanız sevinirim.

2 numara olsun
Üstteki arkadaşla aynı numara seçmişsiniz hocam değiştirirseniz sizi de kaydedeyim.