KilitX adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Belediye temasında sorun
11
●821
- 09-08-2010, 20:19:18kædævræ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce copright kısmını düzelt ve sonra destekini alırsın r10'da tema yapımcısının copright silip kendi imzanı koyman ne kadar etik acaba ? - 09-08-2010, 21:47:02etiklik ne alaka ücretsiz verilen tema yardım konusunun altında demagoji yapmanın ne anlamı varTheRmzN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle