TheRmzN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Önce copright kısmını düzelt ve sonra destekini alırsın r10'da tema yapımcısının copright silip kendi imzanı koyman ne kadar etik acaba ?
etiklik ne alaka ücretsiz verilen tema yardım konusunun altında demagoji yapmanın ne anlamı var