Merhaba arkadaşlar belediye için tema kurdum ama Featured Content Gallery bölümünü ayarlayamadım flash bölüm ana sayfada çıkmıyor.
tema orjinan hali
burda
benim kurduğum belediye henüz yayınlamadığım hali
burda
Önce copright kısmını düzelt ve sonra destekini alırsın r10'da tema yapımcısının copright silip kendi imzanı koyman ne kadar etik acaba ?