kædævræ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar belediye için tema kurdum ama Featured Content Gallery bölümünü ayarlayamadım flash bölüm ana sayfada çıkmıyor.

tema orjinan hali burda

benim kurduğum belediye henüz yayınlamadığım hali burda

Önce copright kısmını düzelt ve sonra destekini alırsın r10'da tema yapımcısının copright silip kendi imzanı koyman ne kadar etik acaba ?