• 04-07-2010, 22:18:24
    #1
    Arkadaşlar bu sefer farklı bir amaçla yaptığım video temasını sizlere tanıtıcam

    Fakat bugüne kadar ücretsiz dağıtsam da bu temaya biraz önem verdiğim ve kendim kullanacağım için belirli bir ücret ve sınırlı sayıda dağıtılacak




    Basit bir önizleme halini veriyim

    Temada tamamen uyumlu facebook video botu ve farklı diğer botlar olacaktır..Ama facebook botu emin olun diğer botları aratmayacaktır

    Tema tamamen sıfırdan kodlanmış ve hit açısından (cpu kullanım sorunu ve diğer sorunlara karşı tarafımdan optimize edilmiştir) sorun çıkartmayacak ayrıca tamamen Seo dostu tasarım yapılmıştır..

    Ayrıca alternatif video siteleri için piyasadaki bulunan tüm video temalarındaki özelliklere dahil olarak özel reklam alanları,embed ve benzeri uygulamalarda dahil olacaktır..

    Demo (site bana ait değil )

    Fiyat: 40 TL
    Ödeme: İşbankası
    İsteyen veya beceremeyen arkadaşlara tema ve bot kurulumunu kendim yapıcam.(Müsait olduğum bir zaman diliminde) Gerçi hiç uğraşmadan direk kurabilirsiniz..

    Bot Özellikleri:
    Facebook video linkiyle videolarınızı çeker,düzenleme yapma ve kategori seçme olanağını sağlamaktadır..Ayrıca isterseniz resimlerinizi hostunuza da çeker..

    Sorun ve iletişim için anarschi@gmail.com a mail atabilirsiniz.
  • 04-07-2010, 22:21:03
    #2
    ⭐ EN UCUZ CHATGPT 5.5⚡
    sonunda bitti demek Hayırlı olsun beyaz

    Temada Social Bookmark Eksiği Var
  • 04-07-2010, 22:22:15
    #3
    Üyeliği durduruldu
    dostum şu gri ağırlığı kaldır renkli temalarını bekliyorum..
  • 04-07-2010, 22:26:04
    #4
    Hagiwhat adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonunda bitti demek Hayırlı olsun beyaz

    Temada Social Boomkmark Eksiği Var
    Taslak tema bomboş şu anda Localde çalışıyorum..Bu görüntü öylesine diyim

    Bu arada yabancı tema satış siteleri için birkaç tema ayarladım Ama türk piyasasına düşmeyecek şekilde onları senle halledelim bi ara

    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    dostum şu gri ağırlığı kaldır renkli temalarını bekliyorum..
    Sadelik iyidir ya Ayrıca bu tema gri değil ki :d açık sarı.
  • 04-07-2010, 22:27:47
    #5
    Üyeliği durduruldu
    bence guzel, fazla css ve html kod biriktirmeden yapilmis basit bir sistem, bu hiz icin buyuk fayda sagliyor. zaten iyi is cikarmissin. hayirli olsun basarilar..
  • 04-07-2010, 22:28:20
    #6
    Üyeliği durduruldu
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sadelik iyidir ya Ayrıca bu tema gri değil ki :d açık sarı.
    ozaman rengi fazla açmışsın şaka bi yana çok iyi duruyor.
  • 04-07-2010, 22:30:34
    #7
    kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bence guzel, fazla css ve html kod biriktirmeden yapilmis basit bir sistem, bu hiz icin buyuk fayda sagliyor. zaten iyi is cikarmissin. hayirli olsun basarilar..
    Teşekkürler kuaza.Evet css hafif ve fazla gereksiz kod kullanmadan ayarladım.Basit ve kullanışlı oldu

    TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ozaman rengi fazla açmışsın şaka bi yana çok iyi duruyor.
    Teşekkürler
  • 04-07-2010, 22:31:22
    #8
    Guzel olacaga benziyor hayirli olsun
  • 04-07-2010, 22:46:07
    #9
    css3 e mi geçtin anarşik