Anarşik Tube | Video Teması
82
●8.944
- 04-07-2010, 22:59:37Teşekkürler..MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Heaamacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Çoktan beri css 3 teyim
Onlar basit işlerFee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu an paneli yazıyorum..Panele botları gömmek garip oldu ama güzel oldu
- 04-07-2010, 23:06:491. si resme tıklandığında videoya gitmesi daha güzel olur
2. si de videonun altında video ile ilgili bilgiler olsa bence güzel olur. yani etkiletler, izlenme, açıklama , paylaş gibi. - 04-07-2010, 23:08:20"taslak" hali yazmıştım hocam onlarda olacak tabi.Localde tema şu anda..Kısa bir süre sonra düzeltirim.kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-07-2010, 23:16:32valla zaten senin temalarına hayranım. benimki nacizane istek
madem olacak daha ne isterim. birde benim şu temayı yapsan olmamı
Çoktan beri css 3 teyim