• 04-07-2010, 22:54:14
    #10
    Fee
    Üyeliği durduruldu
    Video resimlerinde link olsa daha iyi olurdu sanki ...
  • 04-07-2010, 22:58:15
    #11
    az öz temiz olmuş corç
  • 04-07-2010, 22:59:37
    #12
    MuGi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Guzel olacaga benziyor hayirli olsun
    Teşekkürler..

    amacdizayn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    css3 e mi geçtin anarşik
    Hea Çoktan beri css 3 teyim

    Fee adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Video resimlerinde link olsa daha iyi olurdu sanki ...
    Onlar basit işler şu an paneli yazıyorum..Panele botları gömmek garip oldu ama güzel oldu
  • 04-07-2010, 23:06:49
    #13
    1. si resme tıklandığında videoya gitmesi daha güzel olur
    2. si de videonun altında video ile ilgili bilgiler olsa bence güzel olur. yani etkiletler, izlenme, açıklama , paylaş gibi.
  • 04-07-2010, 23:08:13
    #14
    Videoyu beğendim, yorum yazmak istedim ama kalem/kağıt bulamadım
  • 04-07-2010, 23:08:20
    #15
    kasparov108 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    1. si resme tıklandığında videoya gitmesi daha güzel olur
    2. si de videonun altında video ile ilgili bilgiler olsa bence güzel olur. yani etkiletler, izlenme, açıklama , paylaş gibi.
    "taslak" hali yazmıştım hocam onlarda olacak tabi.Localde tema şu anda..Kısa bir süre sonra düzeltirim.
  • 04-07-2010, 23:09:09
    #16
    Fee
    Üyeliği durduruldu
    Ne Diyelim ? Hadi Hayırlısı
  • 04-07-2010, 23:13:33
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Güzel olmuş. Ellerine sağlık...
  • 04-07-2010, 23:16:32
    #18
    valla zaten senin temalarına hayranım. benimki nacizane istek madem olacak daha ne isterim. birde benim şu temayı yapsan olmamı