bence guzel, fazla css ve html kod biriktirmeden yapilmis basit bir sistem, bu hiz icin buyuk fayda sagliyor. zaten iyi is cikarmissin. hayirli olsun

basarilar..
Teşekkürler kuaza.Evet css hafif ve fazla gereksiz kod kullanmadan ayarladım.Basit ve kullanışlı oldu
ozaman rengi fazla açmışsın

şaka bi yana çok iyi duruyor.
Teşekkürler