kuaza adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bence guzel, fazla css ve html kod biriktirmeden yapilmis basit bir sistem, bu hiz icin buyuk fayda sagliyor. zaten iyi is cikarmissin. hayirli olsun basarilar..
Teşekkürler kuaza.Evet css hafif ve fazla gereksiz kod kullanmadan ayarladım.Basit ve kullanışlı oldu

TimeLordTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
ozaman rengi fazla açmışsın şaka bi yana çok iyi duruyor.
Teşekkürler