• 30-10-2010, 18:30:22
    Üyeliği durduruldu
    Tema Cok Güzel..Sesli Sohbet site sahiplerinin Neredeyse % 60'ı Bu Temayı Kullanıyor..EMegine saglık Kardesim..
  • 31-10-2010, 19:22:34
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    RocKets adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle merhabalar. Temanızı www.bilgiarsivim.net üzerinde kullanmaya başladım ve sizede bildirmek istedim. Yan bölümde olan linklerinizi Footer bölümüne düzenliyerek aldım yan bölüm için değişik bir proje düşündüğümden ötürü. Eğer sorun olursa tekrar düzeltirim sorun değil.

    Bu mükemmel tema için teşekkür ederim.
    Footer'dan da silmişssiniz.

    Beğenen arkadaşlara teşekkürler. Güle güle kullanın.

    Bu arada hotfile veya başka bir sitenin premiumu lazım 1 gecelik eğer vermek isteyen olursa
  • 31-10-2010, 19:23:18
    fatihbaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sonunda sitemde kullanmaya başladım,tekrar teşekkürler fakat bi konuda yardımın gerekiyor hocam.sitedeki linkleri tıklanabilir yapmak için başka bi temanın functions.php dosyasını alıp bu temanın içine attım ( ne kadar saglıklı oldu bilmiyorum ama şuan çalışıyor ) fakat linklere tıkladıgımda aynı sayfada açılıyor,yeni bi sayfada açılmasını nasıl saglayabiliriz acaba?
    Sorun hala devam ediyor mu?
  • 31-10-2010, 20:34:31
    Gangstamonu adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sorun hala devam ediyor mu?
    evet hocam linkler yeni sayfada açılmıyor yani sorun devam ediyor
  • 04-11-2010, 19:45:41
    Sorun çözüldü, başka sorunu olan?
  • 08-11-2010, 03:11:59
    eline sağlık kardeşim,harika bir çalışma.
    Genel blog da kullanabilirim ve temayı kullanırsam linklerin asla kalkmayacak
  • 10-11-2010, 16:10:38
    Tema Gerçekten cok Güzel olmuş Tebrik ederim.
  • 10-11-2010, 18:50:59
    Fatal error: Call to undefined function wp_pagenavi() in /home/evdeneve/public_html/wp-content/themes/gangsky/index.php on line 70


    Bu sorunu nasıl giderebiliriz?


    www.evdenevenakliyatmersin.org
  • 14-11-2010, 14:33:35
    Hocam merhaba.

    Gerçekten hoş bir tema olmuş. Menü kısmını açılır şekilde nasıl yapabiliriz.