• 20-02-2010, 13:24:37
    #28
    mükemmel olmuş. konudaki öneriler de fena fizy 'i geçer bu
  • 20-02-2010, 13:31:00
    #29
    zaten çoğunu gerçekleştirdim... albüm resimleri özelliğini bitirdim. Ayrıca etiket girmeme geri kalmadı.
    Yazı paneline tür kısmı yapacağım, (pop, slow, rock, rap gibi) sonrasında da zaten mood kısmını ayarlamak kalıcak geriye

    Ancak halen karar veremedim, kavun.com mu kullanayım yoksa youtube üzerinden mi gideyim.
  • 21-02-2010, 02:26:59
    #30
    Üyeliği durduruldu
    bunu paylaşmalısın ya .
  • 21-02-2010, 06:04:59
    #31
    fizyde şarkı sözü yoktu değil mi? bir iki tıkladım çıkmadı com'lusunda Gerçekten güzel çakma olmuş tebrikler.
  • 21-02-2010, 09:28:41
    #32
    guzel
  • 21-02-2010, 13:26:11
    #33
    MakaleServisi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    fizyde şarkı sözü yoktu değil mi? bir iki tıkladım çıkmadı com'lusunda Gerçekten güzel çakma olmuş tebrikler.
    hep çinliler mi yapacak

    NewMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    guzel
    teşekkürler
  • 23-02-2010, 00:37:28
    #34
    süper olmus semih elerine sağlık
  • 23-02-2010, 00:55:58
    #35
    eyvallah hoca
  • 23-02-2010, 01:11:24
    #36
    güzel olmuş gerçekten