• 19-02-2010, 14:23:06
    #19
    anarschi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    I almost says "you use iframe " ..Hakketten fizy den çekmek daha mantıklı bide aranan kelimeleri konu olarak eklettin mi yemede yanından yat 2-3 şarkı sözü botuda yazıp entegre edersen tadından yenmez.
    hoca temadan bahsediyorduk nereye geldik. Olm senin katıldığın konular hep böyle başka tarafa gidiyor ya

    Bu arada kavun.com'un olayını da çözmüş bulunmaktayım. Artık oradan da ekliyorum
  • 19-02-2010, 14:30:56
    #20
    bitirde şu işi kullanmaya başlayalım
  • 19-02-2010, 14:43:11
    #21
    Üyeliği durduruldu
    dayı harika olmuş ya. fizyden daha güzel bu
  • 20-02-2010, 02:10:39
    #22
    Üyeliği durduruldu
    Pardon Bu nasıl bir temadır anlayamadım :S
  • 20-02-2010, 02:14:13
    #23
    wptr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Pardon Bu nasıl bir temadır anlayamadım :S
    anlayamadığınız kısım nedir? fizyclone'dur kendileri.

    şarkılarını mynet'in kavun servisinden yani dolaylı olarak müyaptan çekmektedirler
  • 20-02-2010, 02:27:11
    #24
    kavun olayı güzel olmuş, tebrikler
  • 20-02-2010, 02:32:25
    #25
    d4hi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kavun olayı güzel olmuş, tebrikler
    Kavun karpuz hepsi aynı bunların birazcık kurcalayıp, delirme safhasına gelmek, herşeyi çözmenize yetiyor
  • 20-02-2010, 02:49:39
    #26
    10 numara olmuş..
    satıcak mısın
  • 20-02-2010, 02:58:26
    #27
    Doogle adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10 numara olmuş..
    satıcak mısın
    nayn belli değil daha... bir kaç özellik daha eklemeliyim