zaten çoğunu gerçekleştirdim... albüm resimleri özelliğini bitirdim. Ayrıca etiket girmeme geri kalmadı.
Yazı paneline tür kısmı yapacağım, (pop, slow, rock, rap gibi) sonrasında da zaten mood kısmını ayarlamak kalıcak geriye

Ancak halen karar veremedim, kavun.com mu kullanayım yoksa youtube üzerinden mi gideyim.