• 03-05-2026, 23:37:09
    #10
    Kurumsal Üye
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şimdi ilk mesajınız tutmadı farklı konulara girmişsiniz

    Biz sonuçta lisanslı kuruyoruz olayın etikliğini tartışmıyoruz. Etiğe girersen çıkan sonucu söylim

    Forumda satılan tüm lisansların %99'u etik değil
    Windows, Office lisansları, Adobe, Chatgpt, Envato, Freepik, Kanva, Claude apiler vb uzar gider umarım anlatabilmişimdir. Yani sadece takıldığınız yer neden woodmart
    Misal Generatepress Kadence gibi bir tema olsa dediğinizi anlarım ancak sizin dediğiniz husus tamamen etik dışıdır. Hiç kelime oyununa gerek yok.
    Konu burada tema ise temadan bahsedin Windws vs örneği vermeyin, bu manipülasyona girer maalesef.

    Bahsi geçen tema tek domaine lisans imkanı verirken bunu bazı işlemler ile onlarca siteye bağlıyorsanız bu etik değildir. Varmı daha ötesi.
    Birileri riske girer alır almaz o ayrı bir husus.


    Kaç tane virüslü site temizledim çoğunluğu da maalesef bu tarz işlemler ile bağlanan tema ve eklentiler kaynaklıydı.

    Hadi hayırlısı olsun,kazandık bir düşman daha. Rastgele.
  • 03-05-2026, 23:45:46
    #11
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Misal Generatepress Kadence gibi bir tema olsa dediğinizi anlarım ancak sizin dediğiniz husus tamamen etik dışıdır. Hiç kelime oyununa gerek yok.
    Konu burada tema ise temadan bahsedin Windws vs örneği vermeyin, bu manipülasyona girer maalesef.

    Bahsi geçen tema tek domaine lisans imkanı verirken bunu bazı işlemler ile onlarca siteye bağlıyorsanız bu etik değildir. Varmı daha ötesi.
    Birileri riske girer alır almaz o ayrı bir husus.


    Kaç tane virüslü site temizledim çoğunluğu da maalesef bu tarz işlemler ile bağlanan tema ve eklentiler kaynaklıydı.

    Hadi hayırlısı olsun,kazandık bir düşman daha. Rastgele.
    Zaten kendim söylüyorum etik olmadığını. R10'da satılan lisansların %99'u etik değil. Aynı şeyleri söylüyorum zaten

    Kurulum Woodmartın izin verdiği themeforest üzerinden aktarılan kurulum şeklidir ve bahsettiğiniz virüs olayı ile de yakından uzaktan bir riski yok. Ürün gpl değil orjinal dosyalarıdır. Gidip elementor Gpl kurmuştur bundan virüs yiyen çok var evet.
  • 03-05-2026, 23:56:39
    #12
    🥇Claude Sonnet 4.6 Api🥇
    CKorkmazli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki hocam etikliğini geçelim ama gene lisanslı olmuyor ki envato api ile kurulan temalar. Başta dediğim gibi lisanslı adı altında satış yapanlar temaya ait lisans kodunu temada kullanıyorlar mı , hayır . Envato api yi bağlayıp sadece güncelleme aldırıyorlar bunada lisanslı diyebilir miyiz ? Neden woodmart konu woodmartta onun için hocam konuyu açan arkadaşta özellikle themeforestten alanları bahsediyor yani direk key ile verecekleri bahsediyor
    Evet bizim gibi satış yapanlar Envato bağlamak için satın alma kodu ile kurulum yapıyor. Başka türlü kurulma şansı yok.
  • 04-05-2026, 08:05:55
    #13
    sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet bizim gibi satış yapanlar Envato bağlamak için satın alma kodu ile kurulum yapıyor. Başka türlü kurulma şansı yok.
    Satın alma kodu o siteye mi özel oluyor hocam yoksa kurulumdan sonra temadan kaldırıyor musunuz satın alma kodunu.
  • 07-05-2026, 17:35:20
    #14
    woodmart 60 dolar ortlama 2.400 tl yapıyor. çok büyük bir para değil , kimse ucuza komple hesabını vermez.