Misal Generatepress Kadence gibi bir tema olsa dediğinizi anlarım ancak sizin dediğiniz husus tamamen etik dışıdır. Hiç kelime oyununa gerek yok.
Konu burada tema ise temadan bahsedin Windws vs örneği vermeyin, bu manipülasyona girer maalesef.
Bahsi geçen tema tek domaine lisans imkanı verirken bunu bazı işlemler ile onlarca siteye bağlıyorsanız bu etik değildir. Varmı daha ötesi.
Birileri riske girer alır almaz o ayrı bir husus.
Kaç tane virüslü site temizledim çoğunluğu da maalesef bu tarz işlemler ile bağlanan tema ve eklentiler kaynaklıydı.
Hadi hayırlısı olsun,kazandık bir düşman daha. Rastgele.
Zaten kendim söylüyorum etik olmadığını. R10'da satılan lisansların %99'u etik değil. Aynı şeyleri söylüyorum zaten
Kurulum Woodmartın izin verdiği themeforest üzerinden aktarılan kurulum şeklidir ve bahsettiğiniz virüs olayı ile de yakından uzaktan bir riski yok. Ürün gpl değil orjinal dosyalarıdır. Gidip elementor Gpl kurmuştur bundan virüs yiyen çok var evet.