sailormoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şimdi ilk mesajınız tutmadı farklı konulara girmişsiniz

Biz sonuçta lisanslı kuruyoruz olayın etikliğini tartışmıyoruz. Etiğe girersen çıkan sonucu söylim

Forumda satılan tüm lisansların %99'u etik değil
Windows, Office lisansları, Adobe, Chatgpt, Envato, Freepik, Kanva, Claude apiler vb uzar gider umarım anlatabilmişimdir. Yani sadece takıldığınız yer neden woodmart
Misal Generatepress Kadence gibi bir tema olsa dediğinizi anlarım ancak sizin dediğiniz husus tamamen etik dışıdır. Hiç kelime oyununa gerek yok.
Konu burada tema ise temadan bahsedin Windws vs örneği vermeyin, bu manipülasyona girer maalesef.

Bahsi geçen tema tek domaine lisans imkanı verirken bunu bazı işlemler ile onlarca siteye bağlıyorsanız bu etik değildir. Varmı daha ötesi.
Birileri riske girer alır almaz o ayrı bir husus.


Kaç tane virüslü site temizledim çoğunluğu da maalesef bu tarz işlemler ile bağlanan tema ve eklentiler kaynaklıydı.

Hadi hayırlısı olsun,kazandık bir düşman daha. Rastgele.