• 18-12-2019, 14:53:19
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Newspaper TEMA’sının AMP özelliğini kullanan var mi satın almadan sormak istedim
  • 18-12-2019, 14:54:00
    #2
    akadomasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Newspaper TEMA’sının AMP özelliğini kullanan var mi satın almadan sormak istedim
    Newsmag'in kullanıyorum. İki temanın da bildiğim kadarıyla giriş mimarisi aynı kodlardan oluşuyor diye biliyorum.
  • 18-12-2019, 14:58:40
    #3
    Misafir; AMP özelliği nasıl ondan bahsetmemişsiniz hocam
  • 18-12-2019, 15:01:35
    #4
    akadomasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    @MYBLOGTR; AMP özelliği nasıl ondan bahsetmemişsiniz hocam
    Hocam hiç bir sıkıntısını görmedim. PM Atarsanız size linkleri verebilrim bakarsınız.