Newspaper TEMAsının AMP özelliğini kullanan var mi
3
●274
- 18-12-2019, 14:53:19Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Newspaper TEMAsının AMP özelliğini kullanan var mi satın almadan sormak istedim
- 18-12-2019, 14:54:00Newsmag'in kullanıyorum. İki temanın da bildiğim kadarıyla giriş mimarisi aynı kodlardan oluşuyor diye biliyorum.akadomasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-12-2019, 15:01:35Hocam hiç bir sıkıntısını görmedim. PM Atarsanız size linkleri verebilrim bakarsınız.akadomasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle