akadomasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Newspaper TEMA’sının AMP özelliğini kullanan var mi satın almadan sormak istedim
Newsmag'in kullanıyorum. İki temanın da bildiğim kadarıyla giriş mimarisi aynı kodlardan oluşuyor diye biliyorum.