akadomasyon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
@MYBLOGTR; AMP özelliği nasıl ondan bahsetmemişsiniz hocam
Hocam hiç bir sıkıntısını görmedim. PM Atarsanız size linkleri verebilrim bakarsınız.