• 28-03-2019, 17:17:35
    #1
    Merhabalar sevgili ******* üyeleri;
    Önceki tasarladığımız temalarımızda olduğu gibi bu yeni temamız içinde görüşlerinizi almak istiyoruz, Yeni kodladığımız BlogZon teması hakkındaki görüşleriniz ve tavsiyeleriniz neler? Sizlerin tavsiye ve görüşlerini önemsiyoruz ve bu doğrultuda güncellemeler yapıyoruz. Görüşünü bildiren herkese teşekkür ederiz.

    Demo için tıklayın

    Alıntı
    v1.3 Güncellemesi yapıldı sürüm notları:
    -Performans iyileştirmeleri yapıldı
    -İçerik kaç dakikada okunur bilgisi eklendi.
    -Sayaçlı İndirme butonları eklendi. ( toplamda 6 adet indirme butonu ekleyebilirsiniz. kaç adet ekleyeceğinizi siz belirlersiniz. )

    2 adet indirme butonu eklenmiş örnek konu için tıklayın
    6 adet indirme butonu eklenmiş örnek konu için tıklayın
  • 28-03-2019, 17:21:28
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Gayet hoş elinize sağlık.
  • 28-03-2019, 17:28:21
    #3
    Güzel olmuş. Üstte büyük slider alanı tekli sanırım. Bir tek o gözüme çarpan.
  • 28-03-2019, 17:54:22
    #4
    Mobil versiyonda footer ve sidebar kaldirabilirseniz cok guzel olur. elinize saglik. amp ile uyumlumudur
  • 29-03-2019, 10:14:02
    #5
    Phra adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Gayet hoş elinize sağlık.
    değerli görüşleriniz için teşekkür ederiz
  • 29-03-2019, 10:31:56
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Güzelmiş tasarımınız.
  • 29-03-2019, 10:35:13
    #7
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Geliştirmeniz gereken çok şey var, temanın bu haliyle şahsen ben ne satın alırım ne de kullanırım. Anasayfa düzeni bana göre çok kötü duruyor.
  • 29-03-2019, 20:48:18
    #8
    Onur89TR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Güzel olmuş. Üstte büyük slider alanı tekli sanırım. Bir tek o gözüme çarpan.
    değerli yorumunuz için teşekkür ederiz, öne çıkarılan görsel’den bahsediyorsunuz galiba evet orası tekli olarak tasarlandı
  • 31-03-2019, 23:48:29
    #9
    değerli göşleriniz için teşekkür ederiz