Konu
BlogZon Temamız Hakkındaki Görüşleriniz Neler?
29-03-2019, 10:35:13
#7
Stein
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
Geliştirmeniz gereken çok şey var, temanın bu haliyle şahsen ben ne satın alırım ne de kullanırım. Anasayfa düzeni bana göre çok kötü duruyor.