• 03-02-2017, 14:37:30
    #1
    Akadaşlar Merhaba,
    Elinde / ReConstruction - Construction & Building Business / teması olan var mı ? Talep edilirse ödeme de yapabilirim.



    Edit : Yanlış anlaşılmasın arkadaşlar, çalışmalarım her daim bu yönde önce temiz kopya tema kuruyor, içime sinerse proje bitiminde güncellemede sıkıntı yaşamamak için temayı satın alıyorum.

    Warezci gibi görülmek istemem.
  • 03-02-2017, 17:50:15
    #2
    barisvehbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Akadaşlar Merhaba,
    Elinde / ReConstruction - Construction & Building Business / teması olan var mı ? Talep edilirse ödeme de yapabilirim.
    themeforest üzerinde satışları devam eden temalarımızı inceleyebilirsiniz.

    Factorian Business Tema

    BizPro Business Tema

    Kurumu tek tıkla admin panelinden yapabilirsiniz ya da bizimle iletişime geçmeniz halinde size yardımcı olacağız.
  • 03-02-2017, 22:57:16
    #3
    berbat123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    themeforest üzerinde satışları devam eden temalarımızı inceleyebilirsiniz.

    Factorian Business Tema

    BizPro Business Tema

    Kurumu tek tıkla admin panelinden yapabilirsiniz ya da bizimle iletişime geçmeniz halinde size yardımcı olacağız.
    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Gönderdiğiniz tasarımlar çok güzel ikiside benim favori listemde zaten. Ancak bana yukarıdaki tema gerekiyordu. Söz konusu temanın responsive tasarımı hoşuma gitmişti, projeme uygundu. Ama arkadaşlarda çıkmayacak sanırım satın alacağız artık.
  • 03-02-2017, 23:39:37
    #4
    barisvehbi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cevabınız için çok teşekkür ederim. Gönderdiğiniz tasarımlar çok güzel ikiside benim favori listemde zaten. Ancak bana yukarıdaki tema gerekiyordu. Söz konusu temanın responsive tasarımı hoşuma gitmişti, projeme uygundu. Ama arkadaşlarda çıkmayacak sanırım satın alacağız artık.
    themeforest üzerinde satışda olan bir temayı forumda birilerinden mi istiyorsunuz?
  • 04-02-2017, 00:23:34
    #5
    berbat123 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    themeforest üzerinde satışda olan bir temayı forumda birilerinden mi istiyorsunuz?
    öyle de denebilir daha önce kullanmış biri veya bana theme options bölümünü birkaç dakikalık kulandıracak biri. Kısacası o temayı daha önce kullanmış birini arıyorum. Denemek istiyorum.
  • 04-02-2017, 00:40:29
    #6
    Denemek istiyorumdan kastınız nedir ? Demo sizin için yeterli değil mi hocam tam anlayamadım
  • 04-02-2017, 00:47:47
    #7
    black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Denemek istiyorumdan kastınız nedir ? Demo sizin için yeterli değil mi hocam tam anlayamadım

    yukarıda gönderdiğim Temanın Responsive görünümde değiştirmek istediğim birkaç önemli kısım vardı şuan iki tema arasında kaldığım için, onların değiştirilebilirliğini kontrol edecektim. Ona göre tema tercih edecektim. Ama wrz gibi anlaşıldı sanırım onu şuan fark ettim yorumlardan.

    Konuyu sileceğim. Teşekkür ederim.
  • 04-02-2017, 00:57:16
    #8
    Lütfen yorumumu yanlış anlamayın hocam sadece merak ettiğim için sordum hatta tasarım açısında yapabileceğimiz bir şey varsa bizde yardımcı olmak isteriz
  • 04-02-2017, 01:02:00
    #9
    Teşekkür ederim. Şu Tema'da Responsive Görünümde Slider'da çıkan butonlar taşıyor mesela daha önce bu temayı kullanmış birinden bana css veya responsive dosyasını göndermesini rica edecektim. Ama gerek kalmadı. Temayı satın alacağım. Halledemezsem yardımınıza başvururum.