black_scorpion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Denemek istiyorumdan kastınız nedir ? Demo sizin için yeterli değil mi hocam tam anlayamadım

yukarıda gönderdiğim Temanın Responsive görünümde değiştirmek istediğim birkaç önemli kısım vardı şuan iki tema arasında kaldığım için, onların değiştirilebilirliğini kontrol edecektim. Ona göre tema tercih edecektim. Ama wrz gibi anlaşıldı sanırım onu şuan fark ettim yorumlardan.

Konuyu sileceğim. Teşekkür ederim.