Konu
Tema İsteği / ReConstruction / Ücretli - Ücretsiz
03-02-2017, 14:37:30
#1
barisvehbi
Akadaşlar Merhaba,
Elinde / ReConstruction - Construction & Building Business / teması olan var mı ? Talep edilirse ödeme de yapabilirim.
Edit : Yanlış anlaşılmasın arkadaşlar, çalışmalarım her daim bu yönde önce temiz kopya tema kuruyor, içime sinerse proje bitiminde güncellemede sıkıntı yaşamamak için temayı satın alıyorum.
Warezci gibi görülmek istemem.