Akadaşlar Merhaba,
Elinde / ReConstruction - Construction & Building Business / teması olan var mı ? Talep edilirse ödeme de yapabilirim.



Edit : Yanlış anlaşılmasın arkadaşlar, çalışmalarım her daim bu yönde önce temiz kopya tema kuruyor, içime sinerse proje bitiminde güncellemede sıkıntı yaşamamak için temayı satın alıyorum.

Warezci gibi görülmek istemem.