• 06-09-2016, 02:39:08
    #1
    Tamamen Ajax İle Çalışmaktadır.
    Botun özellikleri aşağıda belirtilmiştir.
    • Eklenti Şeklindedir
    • Haber içeriğindeki resimleri sunucuya çeker
    • Haber öne çıkan görseli sunucuya çeker
    • Zamanlama yapılabilir
    • Eklenen haber tekarar çıkmaz
    • jQuery & php kullanılarak yapılmıştır
    • Haberleri düzenlemeye olanak verir
    • Haber düzenleme alanı ckeditor desteklidir.
    • Zamanlama yapılabilir, tasalaklara kayıt edilebilir, hemen yayınlanabilir.
    • Haberleri RSS'ten çekmektedir, bu yüzden mükemmel bir hızı vardır.
    • Bot haricinde "link yapıştır haber çek" tarzı bir araca sahiptir.
    • Tamamen açık kaynak kodlu olarak teslim edilecektir.

    EKRAN GÖRÜNTÜLERİ
    http://prntscr.com/celrix
    http://prntscr.com/celslu
    http://prntscr.com/celst7
    http://prnt.sc/celt8d
    http://prntscr.com/celtk3

    Bot sürekli geliştirilecektir ve geliştirmeler ücretsiz olarak sağlancaktır.
    Patlama Riski Yoktur

    FİYATI : 50 TL KREDİ KARTI VEYA BANKA KARTIYLA ALABİLİRSİNİZ.


    Satın Alma Linki : https://yazilimonline.com/wordpress-...urk-haber-botu

    yada ÖM ile iletişim kurabilirsiniz.
  • 06-09-2016, 03:24:57
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Yazılıma ek bir özellik katabilir misiniz daha doğrusu detaylar için benimle iletişime geçer misiniz, sizden bir fiyat alayım proje için.
  • 06-09-2016, 04:21:14
    #3
    Alptug adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazılıma ek bir özellik katabilir misiniz daha doğrusu detaylar için benimle iletişime geçer misiniz, sizden bir fiyat alayım proje için.
    İletişim bilgileri öm ile gönderilmiştir.
  • 06-09-2016, 21:40:52
    #4
    Hocam sakın yanlış anlamayın emeğinizin karşılığı belki daha fazladır. Fakat R10'da bu fiyata insanlar 3 - 4 bot entegreli panel yazdırabiliyor. Bence bot fiyatını daha makul fiyata çekerek sürümden kazanabilirsiniz. Şimdiden emeğinize sağlık. Başarılar
  • 08-09-2016, 01:21:10
    #5
    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sakın yanlış anlamayın emeğinizin karşılığı belki daha fazladır. Fakat R10'da bu fiyata insanlar 3 - 4 bot entegreli panel yazdırabiliyor. Bence bot fiyatını daha makul fiyata çekerek sürümden kazanabilirsiniz. Şimdiden emeğinize sağlık. Başarılar
    Merhabalar siz de haklısın fakat bu bot sistemi sürekli kendini geliştirecek ve güncellemeler ücretsiz verilecek, sürümden kazanayım derken bir çok insana kendimizi destek verirken bulabiliriz.

    Patlama riski yok (patlarsa güncellenip yenisi teslim edilecek)
    Güncellenecek (Yeni Özellikler eklenecek ve ücretsiz verilecek)

    Bu şekilde devam etmeyi uygun buluyorum.
  • 08-09-2016, 19:00:54
    #6
    Fiyatta indirime gidilmiştir, her habercinin elinde olması gereken bir bottur.
  • 08-09-2016, 22:43:30
    #7
    Bot gayet başarılı. İlerleyen zamanlarda satın almayı düşünüyorum. İyi çalışmalar
  • 09-09-2016, 14:04:30
    #8
    edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bot gayet başarılı. İlerleyen zamanlarda satın almayı düşünüyorum. İyi çalışmalar
    İncelemeniz ve değerlendirmeniz için teşekkürler, forum dışı 1 adet satılmıştır.
    Satış devam ediyor.