Hocam sakın yanlış anlamayın emeğinizin karşılığı belki daha fazladır. Fakat R10'da bu fiyata insanlar 3 - 4 bot entegreli panel yazdırabiliyor. Bence bot fiyatını daha makul fiyata çekerek sürümden kazanabilirsiniz. Şimdiden emeğinize sağlık. Başarılar