edesingtr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sakın yanlış anlamayın emeğinizin karşılığı belki daha fazladır. Fakat R10'da bu fiyata insanlar 3 - 4 bot entegreli panel yazdırabiliyor. Bence bot fiyatını daha makul fiyata çekerek sürümden kazanabilirsiniz. Şimdiden emeğinize sağlık. Başarılar
Merhabalar siz de haklısın fakat bu bot sistemi sürekli kendini geliştirecek ve güncellemeler ücretsiz verilecek, sürümden kazanayım derken bir çok insana kendimizi destek verirken bulabiliriz.

Patlama riski yok (patlarsa güncellenip yenisi teslim edilecek)
Güncellenecek (Yeni Özellikler eklenecek ve ücretsiz verilecek)

Bu şekilde devam etmeyi uygun buluyorum.