• 11-11-2013, 16:28:48
    #82
    Kaanatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10
    hocam ihale bana kalmış zaten, benim teklif saatim: Dün, 15:41:40

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:28:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:17 --

    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhale 5 TL ile devam ediyor ..
    hocam hesap numaranızı verirseniz, ödemeyi yapmak istiyorum, temaya acil ihtiyacım var.
  • 11-11-2013, 20:40:18
    #83
    Üyeliği durduruldu
    Kaanatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10
    İhale aşağıdaki üyemizde son bulmuştur. Teklifiniz geçersizdir hocam devam ediyorsanız lütfen yeni teklifinizi bu mesajdan sonra veriniz.

    Teşekkürler.

    crix4lis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam ihale bana kalmış zaten, benim teklif saatim: Dün, 15:41:40

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 17:28:48 -->-> Daha önceki mesaj 17:00:17 --



    hocam hesap numaranızı verirseniz, ödemeyi yapmak istiyorum, temaya acil ihtiyacım var.
    İhale size kalmıştır gmail adresime atmış olduğunuz maile cevap verdim ödemeyi gerçekleştirin ve aşamaları tamamlayın hocam.

    Yeni ihale 3 TL ile aktiftir.
    Herkese hayırlı akşamlar dilerim .
  • 11-11-2013, 21:12:12
    #84
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İhale aşağıdaki üyemizde son bulmuştur. Teklifiniz geçersizdir hocam devam ediyorsanız lütfen yeni teklifinizi bu mesajdan sonra veriniz.

    Teşekkürler.



    İhale size kalmıştır gmail adresime atmış olduğunuz maile cevap verdim ödemeyi gerçekleştirin ve aşamaları tamamlayın hocam.

    Yeni ihale 3 TL ile aktiftir.
    Herkese hayırlı akşamlar dilerim .
    hocam eft emri verdim, ve formunuzu doldurdum. finansbank yada enpara iban varsa hemen hesabınıza atabilirdim. veyahut istediğiniz bir telefon nosuna kontor olarak.
  • 11-11-2013, 22:03:48
    #85
    5
  • 11-11-2013, 22:52:47
    #86
    6 tl
  • 11-11-2013, 23:30:14
    #87
    Üyeliği durduruldu
    crix4lis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam eft emri verdim, ve formunuzu doldurdum. finansbank yada enpara iban varsa hemen hesabınıza atabilirdim. veyahut istediğiniz bir telefon nosuna kontor olarak.
    Eft yarın hesabıma düşer bir aksilik olursa zaten r10da şikayet konusunu açmaktan zahmet duymam

    Sisteme bakıp başvurunuzu hemen onaylıyorum.Ödeme için teşekkürler..

    Kaanatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5
    Teklifiniz için teşekkür ederim ..

    bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 tl
    Sizede teklifiniz için çok teşekkür ederim hocam.
    İhale 6 TL ile devam ediyor ..
  • 12-11-2013, 00:01:48
    #88
    GokhanKara adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eft yarın hesabıma düşer bir aksilik olursa zaten r10da şikayet konusunu açmaktan zahmet duymam

    Sisteme bakıp başvurunuzu hemen onaylıyorum.Ödeme için teşekkürler..



    Teklifiniz için teşekkür ederim ..


    Sizede teklifiniz için çok teşekkür ederim hocam.
    İhale 6 TL ile devam ediyor ..
    teşekkürler hocam, ödemeyle birlikte mailde alıcaksınız. hayırlı satışlar.
  • 12-11-2013, 22:15:48
    #89
    10
  • 12-11-2013, 23:23:31
    #90
    Üyeliği durduruldu
    crix4lis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam, ödemeyle birlikte mailde alıcaksınız. hayırlı satışlar.
    Ödeme alındı tema teslim edildi hocam güle güle kullanın.

    Kaanatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    10
    Yeni teklifiniz için teşekkür ederim.
    İhale 10 TL ile devam ediyor ..