Eft yarın hesabıma düşer bir aksilik olursa zaten r10da şikayet konusunu açmaktan zahmet duymam
Sisteme bakıp başvurunuzu hemen onaylıyorum.Ödeme için teşekkürler..
Teklifiniz için teşekkür ederim ..
Sizede teklifiniz için çok teşekkür ederim hocam.
İhale 6 TL ile devam ediyor ..
teşekkürler hocam, ödemeyle birlikte mailde alıcaksınız. hayırlı satışlar.