crix4lis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hocam eft emri verdim, ve formunuzu doldurdum. finansbank yada enpara iban varsa hemen hesabınıza atabilirdim. veyahut istediğiniz bir telefon nosuna kontor olarak.
Eft yarın hesabıma düşer bir aksilik olursa zaten r10da şikayet konusunu açmaktan zahmet duymam

Sisteme bakıp başvurunuzu hemen onaylıyorum.Ödeme için teşekkürler..

Kaanatak adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
5
Teklifiniz için teşekkür ederim ..

bulut51 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
6 tl
Sizede teklifiniz için çok teşekkür ederim hocam.
İhale 6 TL ile devam ediyor ..