hocam eft emri verdim, ve formunuzu doldurdum. finansbank yada enpara iban varsa hemen hesabınıza atabilirdim. veyahut istediğiniz bir telefon nosuna kontor olarak.
Eft yarın hesabıma düşer bir aksilik olursa zaten r10da şikayet konusunu açmaktan zahmet duymam
Sisteme bakıp başvurunuzu hemen onaylıyorum.Ödeme için teşekkürler..
5
Teklifiniz için teşekkür ederim ..
Sizede teklifiniz için çok teşekkür ederim hocam.
İhale 6 TL ile devam ediyor ..