• 13-06-2016, 22:43:40
    Çok başarılı. 2 gündür kullanıyorum hissedilir hız artışı var. Fakat çözemediğim bir problem var. Login olunduğunda bazı sayfalarda hiç oturum açılmamış gibi duruyor. Başka bir sayfada ise kendi kendine oturum açmış gibi oluyor. Şu sorunu çözebilirsem ücretli versiyonunu alacağım.
  • 13-06-2016, 22:46:34
    bFeeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çok başarılı. 2 gündür kullanıyorum hissedilir hız artışı var. Fakat çözemediğim bir problem var. Login olunduğunda bazı sayfalarda hiç oturum açılmamış gibi duruyor. Başka bir sayfada ise kendi kendine oturum açmış gibi oluyor. Şu sorunu çözebilirsem ücretli versiyonunu alacağım.
    http://prntscr.com/bfyx78
  • 13-06-2016, 22:49:32
    soulmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Fakat login kullanıcıların da yararlanmasını istiyorum. Admin paneli ve login sayfaları hariç her yerde herkese açık olmasını istiyorum.
  • 13-06-2016, 22:54:12
    bFeeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teşekkür ederim. Fakat login kullanıcıların da yararlanmasını istiyorum. Admin paneli ve login sayfaları hariç her yerde herkese açık olmasını istiyorum.
    İşte o ikisi bir arada olmuyor.

    Login kontrolünü ajax ile yapabilirsen sorunu çözersin ama bayağı uğraştırıcı bir iş.
  • 13-06-2016, 22:56:50
    soulmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İşte o ikisi bir arada olmuyor.

    Login kontrolünü ajax ile yapabilirsen sorunu çözersin ama bayağı uğraştırıcı bir iş.
    Yanlış anlamayın lütfen yapımcı mısınız? Yoksa bana yardımcı olan gönüllü mü?
  • 13-06-2016, 22:58:58
    bFeeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yanlış anlamayın lütfen yapımcı mısınız? Yoksa bana yardımcı olan gönüllü mü?
    Estağfirullah.

    Hayır yapımcı değilim. Temayı yapan arkadaş çok sık uğramadığı için ben cevaplayayım istedim.
  • 13-06-2016, 23:03:15
    soulmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Estağfirullah.

    Hayır yapımcı değilim. Temayı yapan arkadaş çok sık uğramadığı için ben cevaplayayım istedim.
    Anladım. Eklentiyi satın alabilirim fakat paypal malum kapalı. Yeni ödeme yöntemi de ilk mesajda belirtilmemiş. Satın alım nasıl? Ve yapımcı şu login olayına çıkaracağı yeni sürümde acaba çözüm bulabilir mi? ) Herkes mi sizin screen attığını tiki işaretleyip login sorununu çözüyor?
  • 13-06-2016, 23:13:44
    bFeeL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Anladım. Eklentiyi satın alabilirim fakat paypal malum kapalı. Yeni ödeme yöntemi de ilk mesajda belirtilmemiş. Satın alım nasıl? Ve yapımcı şu login olayına çıkaracağı yeni sürümde acaba çözüm bulabilir mi? ) Herkes mi sizin screen attığını tiki işaretleyip login sorununu çözüyor?
    Ben free olanı kullanıyorum, gayet yeterli bence. Premium olanı çok pahalı.

    Login olanlar için ayrı cache tutulması gerekiyor ki, cache dosyaları çakışmasın. Tabi bu nasıl yapılır, o konuda bir bilgim yok açıkçası.
  • 13-06-2016, 23:37:40
    soulmy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben free olanı kullanıyorum, gayet yeterli bence. Premium olanı çok pahalı.

    Login olanlar için ayrı cache tutulması gerekiyor ki, cache dosyaları çakışmasın. Tabi bu nasıl yapılır, o konuda bir bilgim yok açıkçası.
    Açıkçası evet, free olanı yeterli.

    Fakat gerektiğinde şuan olduğu gibi destek alabilmek için biraz da emeğe saygı anlamında satın alacağım.