Anladım. Eklentiyi satın alabilirim fakat paypal malum kapalı. Yeni ödeme yöntemi de ilk mesajda belirtilmemiş. Satın alım nasıl? Ve yapımcı şu login olayına çıkaracağı yeni sürümde acaba çözüm bulabilir mi?

) Herkes mi sizin screen attığını tiki işaretleyip login sorununu çözüyor?
Ben free olanı kullanıyorum, gayet yeterli bence. Premium olanı çok pahalı.
Login olanlar için ayrı cache tutulması gerekiyor ki, cache dosyaları çakışmasın. Tabi bu nasıl yapılır, o konuda bir bilgim yok açıkçası.