Ben free olanı kullanıyorum, gayet yeterli bence. Premium olanı çok pahalı.
Login olanlar için ayrı cache tutulması gerekiyor ki, cache dosyaları çakışmasın. Tabi bu nasıl yapılır, o konuda bir bilgim yok açıkçası.
Açıkçası evet, free olanı yeterli.
Fakat gerektiğinde şuan olduğu gibi destek alabilmek için biraz da emeğe saygı anlamında satın alacağım.