• 28-07-2013, 04:40:39
    #28
    güzel tema...
  • 29-07-2013, 10:01:32
    #29
    Üyeliği durduruldu
    Aslında tema toplama bir tema olmuş sanırım öyle değil mi?
  • 30-07-2013, 14:21:16
    #30
    güzel ama 300 lira çok fazla istiyor.
  • 31-07-2013, 04:00:22
    #31
    Arkadaşın kendisine özgü yaptığı birşey yok tema üzerinde.

    Header kısmını merak edenler : yazete.com

    Diğer kalan tüm kısımlar ise : radikal.com.tr tasarımlarının birebir alınmış halidir. Özgün olmak her zaman en doğrusudur. Birebirini taklit etseniz bile en azından çiziminde %1 lik bir hakkınız olsun.
  • 16-09-2013, 22:54:40
    #32
    adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Arkadaşın kendisine özgü yaptığı birşey yok tema üzerinde.

    Header kısmını merak edenler : yazete.com

    Diğer kalan tüm kısımlar ise : radikal.com.tr tasarımlarının birebir alınmış halidir. Özgün olmak her zaman en doğrusudur. Birebirini taklit etseniz bile en azından çiziminde %1 lik bir hakkınız olsun.
    Olur öyle şeyler..
    Gitmeyin çocuğun üstüne..

    Bu işler böyle başlar...

    Bu arada yorumuna katılıyorum kardeşim...