adminmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Arkadaşın kendisine özgü yaptığı birşey yok tema üzerinde.

Header kısmını merak edenler : yazete.com

Diğer kalan tüm kısımlar ise : radikal.com.tr tasarımlarının birebir alınmış halidir. Özgün olmak her zaman en doğrusudur. Birebirini taklit etseniz bile en azından çiziminde %1 lik bir hakkınız olsun.
Olur öyle şeyler..
Gitmeyin çocuğun üstüne..

Bu işler böyle başlar...

Bu arada yorumuna katılıyorum kardeşim...