• 06-06-2013, 09:08:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    roxside adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok kötü
    Kötü gördüğünüz yerleri söylerseniz sevinirim düzeltmeye çalışırım.
  • 10-06-2013, 15:14:43
    #20
    başarılı olmuş tebrik ediyorum.
  • 10-06-2013, 15:17:58
    #21
    YavaŞ aÇiliyor ama gÜzel olmuŞ
  • 10-06-2013, 16:36:34
    #22
    sağ alt köşe çok boş kalmış oraya bir şeyler ekleyebilrisn ve konu içlerinde reklam alanlarıda olsa çok daha hoş olur.
  • 14-06-2013, 01:13:04
    #23
    Üyeliği durduruldu
    gayet güzel bir tema çıkarmışsın tebrik ederim başarılarının demanı dilerim...
  • 14-06-2013, 02:19:29
    #24
    hocam temanın php dosyalarını utf-8 kodlamasında kaydedin. tema güzel ancak karakterler bende sıkntılı çıkıyor.
  • 27-06-2013, 11:55:10
    #25
    Üyeliği durduruldu
    Sorunlar giderildi teşekkürler arkadaşlar
  • 27-06-2013, 19:30:10
    #26
    harika olmuş
  • 29-06-2013, 00:42:42
    #27
    Bu temanın birçok bölümü başka temalardan alıntı bence. En azından header kısmı bu forumdaki sağlam tema yapan arkadaşlardan birine ait. Belirtirseniz iyi olur.