• 08-06-2013, 14:28:30
    #37
    nosascomp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Temanın orjinalı burada buyrun arkadaşlar : www.techgriff.com
    Sahiplerini tanıdığım bir sitedir. Ağustos 2012'de kuruldu site bu arkadaşın teması da TechGriff'in ilk halidir. Gerçi şimdi de bakarsanız benzerliği fark edersiniz. Arkadaş keşke övgüleri kabul etmeden önce nereden esinlendiğini söyleseydi.

    Not : Tema, TechGriff tarafından yine R10 kullanıcılarından Burak Üçüncü'ye yaptırılmış bilgi aldım.
    Tabiki sahipleniriz. Temayi sifirdan biz kodladik. Tasarim tamamen ayni degil zaten ki ozellik bakimindan ve kullanislilik acisindan eccelight temasinin yanindan bile gecemez. Evet biraz esinlendigimiz dogru o konuda haklisiniz. Hata mi ettik yani milletin hizmetine sunmakla? Piyasada bu sekilde tasarimi olan cok az tema var. Bizde yapalim millet kullansin dedik ve sifirdan tema yaptik. Iki temanin gorunumunun benzemesi kendi yaptigimiz temanin sahibi olmadigimiz anlamina gelmez. Dikkat edersiniz butun kurumsal ve blog temalari birbirine benzer.
  • 08-06-2013, 15:36:30
    #38
    Tabi hocam haklısınız BÜTÜN kurumsal ve blog temaları birbirine benzer hatta bak şu ekran görüntüsündeki kadar benzer. Pişkinliğine sağlık TASARIMCI arkadaşım benim Yani bir de bizim temamızın yanından bile geçemez demişsin ya

  • 08-06-2013, 16:03:38
    #39
    Amaciniz nedir acaba? Ne yapmak istiyorsunuz?
  • 08-06-2013, 16:16:05
    #40
    eccetasarim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Amaciniz nedir acaba? Ne yapmak istiyorsunuz?
    Bir amacım yok hocam sizin takındığınız tavır hoş mu? Ben 8 aydır TechGriff ekibinin içerisindeyim ve bize sizin tarafınızdan bir bilgilendirme yapılmadı yanlış mıyım?

    İnsanlar tasarımlardan esinlenir tabii ki ama esinlenilmiş bir tasarımı satışa çıkardıktan sonra birde pişkin pişkin "evet esinlendik ama bizim yaptığımız tasarımın yanından bile geçemez o tema" diyorsunuz.

    Geçiminizi bu şekilde sağlıyorsanız biraz daha hassas olmanız gerekir. O temanın üzerinden 2 haftalık bir emek ve onlarca çizim var emin olun maliyeti de 50 TL'den çok daha fazla.
  • 08-06-2013, 16:52:19
    #41
    nosascomp adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir amacım yok hocam sizin takındığınız tavır hoş mu? Ben 8 aydır TechGriff ekibinin içerisindeyim ve bize sizin tarafınızdan bir bilgilendirme yapılmadı yanlış mıyım?

    İnsanlar tasarımlardan esinlenir tabii ki ama esinlenilmiş bir tasarımı satışa çıkardıktan sonra birde pişkin pişkin "evet esinlendik ama bizim yaptığımız tasarımın yanından bile geçemez o tema" diyorsunuz.

    Geçiminizi bu şekilde sağlıyorsanız biraz daha hassas olmanız gerekir. O temanın üzerinden 2 haftalık bir emek ve onlarca çizim var emin olun maliyeti de 50 TL'den çok daha fazla.
    Bu söylediklerimize pişkinlik tabirini kullanmanız hoş değil. Tasarım olarak zaten size hak veriyoruz, yanından geçemez derken biz özelliklerini kastetmiştik.
  • 12-06-2013, 15:37:30
    #42
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Yazı fontlarını değiştirebiliyor muyuz? Menu altındaki resimli linkleri kaldırabiliyor muyuz? Teşekkürler
  • 12-06-2013, 15:40:29
    #43
    aerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yazı fontlarını değiştirebiliyor muyuz? Menu altındaki resimli linkleri kaldırabiliyor muyuz? Teşekkürler
    Evet font seçeneği mevcuttur. Menü altındaki linkleri de EccePanel'den kaldırabilirsiniz.
  • 12-06-2013, 15:43:23
    #44
    Alttan veya sitenin herhangi bir yerinde sizin sitenize giden link var mıdır?
  • 12-06-2013, 15:45:06
    #45
    aerte adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Alttan veya sitenin herhangi bir yerinde sizin sitenize giden link var mıdır?
    Bütün linkleri kaldırabilirsiniz temayı satın aldıktan sonra.