Temanın orjinalı burada buyrun arkadaşlar :
www.techgriff.com
Sahiplerini tanıdığım bir sitedir. Ağustos 2012'de kuruldu site bu arkadaşın teması da TechGriff'in ilk halidir. Gerçi şimdi de bakarsanız benzerliği fark edersiniz. Arkadaş keşke övgüleri kabul etmeden önce nereden esinlendiğini söyleseydi.
Not : Tema, TechGriff tarafından yine R10 kullanıcılarından Burak Üçüncü'ye yaptırılmış bilgi aldım.
Tabiki sahipleniriz. Temayi sifirdan biz kodladik. Tasarim tamamen ayni degil zaten ki ozellik bakimindan ve kullanislilik acisindan eccelight temasinin yanindan bile gecemez. Evet biraz esinlendigimiz dogru o konuda haklisiniz. Hata mi ettik yani milletin hizmetine sunmakla? Piyasada bu sekilde tasarimi olan cok az tema var. Bizde yapalim millet kullansin dedik ve sifirdan tema yaptik. Iki temanin gorunumunun benzemesi kendi yaptigimiz temanin sahibi olmadigimiz anlamina gelmez. Dikkat edersiniz butun kurumsal ve blog temalari birbirine benzer.