) İlgi ve alaka için teşekkür ederim..
EcceLight Wordpress Teması Çıktı! Hemen Satın Al!
53
●5.892
- 23-05-2013, 21:46:33Her zaman bekleriz, teşekkürler...denizhicbikmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yorumunuz için teşekkürler...Ermi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 25-05-2013, 22:22:09Aramızdan Ayrılanlar - Vefat Edenlerarkadastan tema aldım şikayetcıyım
sikayetcıyım dedim diye sakın yanlış anlamayın böyle guzel ve seo uyumlu bır temayı daha once neden bızlere sunmadı dıye kendısı gayet ilgili ve tema acısından da html 5 yapısı walidator hatasının bulunmaması temada mukemmel vicdanım zorla bu temayı almalısın dedı ve aldım blog vb amaclarla temayı kullanmak isteyen arkadaslar kesinlikle almalı bütün forumlardada denildigi gibi
)) şiddetle tavsiye
- 26-05-2013, 12:57:59Sanalpazar'dan Wordpress EcceLight Teması + Kurulum Ücreti alinmistir. Bekliyorum.
- 26-05-2013, 14:26:27Temanız kurulmuştur, güle güle kullanın, teşekkürler.denizhicbikmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-06-2013, 14:58:36Header da 468x60 reklam alanı bulunmaktadır. Siderbar için sayısı ayarlanabilen 150x150 reklam alanları bileşeni mevcuttur. Zaten sidebar genişliği 300px olarak ayarlandığı için rahatlıkla 300x250 reklam da koyabilirsiniz.
- 07-06-2013, 20:35:36tema çok hoş kısa zamnda bir domain bulursam alip ku racağim cok hoşuma gitti.
- 08-06-2013, 14:09:28Temanın orjinalı burada buyrun arkadaşlar : www.techgriff.com
Sahiplerini tanıdığım bir sitedir. Ağustos 2012'de kuruldu site bu arkadaşın teması da TechGriff'in ilk halidir. Gerçi şimdi de bakarsanız benzerliği fark edersiniz. Arkadaş keşke övgüleri kabul etmeden önce nereden esinlendiğini söyleseydi.
Not : Tema, TechGriff tarafından yine R10 kullanıcılarından Burak Üçüncü'ye yaptırılmış bilgi aldım.
sikayetcıyım dedim diye sakın yanlış anlamayın böyle guzel ve seo uyumlu bır temayı daha once neden bızlere sunmadı dıye kendısı gayet ilgili ve tema acısından da html 5 yapısı walidator hatasının bulunmaması temada mukemmel vicdanım zorla bu temayı almalısın dedı ve aldım blog vb amaclarla temayı kullanmak isteyen arkadaslar kesinlikle almalı bütün forumlardada denildigi gibi