arkadastan tema aldım şikayetcıyım sikayetcıyım dedim diye sakın yanlış anlamayın böyle guzel ve seo uyumlu bır temayı daha once neden bızlere sunmadı dıye kendısı gayet ilgili ve tema acısından da html 5 yapısı walidator hatasının bulunmaması temada mukemmel vicdanım zorla bu temayı almalısın dedı ve aldım blog vb amaclarla temayı kullanmak isteyen arkadaslar kesinlikle almalı bütün forumlardada denildigi gibi )) şiddetle tavsiye