• 31-05-2013, 19:16:03
    #1
    unitter.com siteme bakabilir misiniz arkadaslar site bos ama botlar siteye dadandı hic birsey eklemiyorum ona ragmen alexa 3m de suan he hızla düsüyor. bu konuda iyi olasada cok trafşk yiyor ksu.unitter.com forum kurdum orada öyle sürekli botlar geziyor

    Bu durumdan nasıl kurtulabilirim
  • 31-05-2013, 19:20:14
    #2
    aksimet kurun ve https://hotfile.com/dl/199118429/241...press.zip.html bunu deneyin internetten buldum işinize yarar.
  • 31-05-2013, 19:21:48
    #3
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aksimet kurun ve https://hotfile.com/dl/199118429/241...press.zip.html bunu deneyin internetten buldum işinize yarar.
    Sagol hocam deneyim. Yorum yapmaları konusunda sıkıntı degilde.. cache log bir haftalık 70 gb olması normal mi onu anlamadım. Forum da üyeligi kapattım hala forumda geziyorlar
  • 31-05-2013, 19:24:24
    #4
    cache log derken error logmu ? . olmadı şöyle birşey yapıcaksın google gibi büyük bir şirketin ücretsiz hizmetinden link vericeksin örnek
    siteye girdilermi

    Siteye Giriş --> Adresi Vererek Girsinler.
  • 31-05-2013, 19:27:45
    #5
    o nasıl olacak anlamadım onu
  • 31-05-2013, 19:30:56
    #6
    Ya İndex.html Oluşturursun Sitenize index.html de Siteye Giriş Yazısı Koyarsın 2,3 Ay Botlar Gidene Kadar Gittiği Taktirde Kaldırırsın Yazıyı.
  • 31-05-2013, 19:34:36
    #7
    volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ya İndex.html Oluşturursun Sitenize index.html de Siteye Giriş Yazısı Koyarsın 2,3 Ay Botlar Gidene Kadar Gittiği Taktirde Kaldırırsın Yazıyı.
    öyle yapayım olmazsa sagol hocam
  • 31-05-2013, 19:50:27
    #8
    ArneLd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    öyle yapayım olmazsa sagol hocam
    önemli değil.
  • 04-06-2013, 11:23:37
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Yada htaccess den botları engelleyebilirsin