volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aksimet kurun ve https://hotfile.com/dl/199118429/241...press.zip.html bunu deneyin internetten buldum işinize yarar.
Sagol hocam deneyim. Yorum yapmaları konusunda sıkıntı degilde.. cache log bir haftalık 70 gb olması normal mi onu anlamadım. Forum da üyeligi kapattım hala forumda geziyorlar