volkans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ya İndex.html Oluşturursun Sitenize index.html de Siteye Giriş Yazısı Koyarsın 2,3 Ay Botlar Gidene Kadar Gittiği Taktirde Kaldırırsın Yazıyı.
öyle yapayım olmazsa sagol hocam