• 30-10-2024, 19:53:28
    #37
    Benzerini yaşadım yakın zamanda. Hosting kaynaklı başka firmaya geçmenizi tavsiye ederim.
  • 31-10-2024, 04:13:14
    #38
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Hocam genelleme fikrimi söylicem alınmayın. İşte herşey site kurup parasını almakla bitmiyor. Millet ucuza iş yapayım derken neleri göz ardı edip yok sayıyor neleri. Xcf xss session js rf iss ssl vs vs bir çok açığı gözden geçirmesi gerekiyor. Bizim 5 k dediğimiz işi kimşleri ben 2 k yaparım diyor kimiside çok pahalı yap bişiler yoksa ben 1 k ya yaptırırım gerek yok diyor. Diyor ama öyle olmuyor işte gerek var ne yazık ki. Ben sırf bunları yaşamamak için saldırılara karşı önlem paneli bile kuruyorum. Kaldı ki gerek olmasın. Çok geçmiş olsun tekrardan.
  • 31-10-2024, 09:42:49
    #39
    Aykut_ adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Reboot atana kadar hiç bişey farketmedim bile sanki sistem dosyalarını bozmak üzerine bi virüs bu siteler önce 404 not found hatası verdi reboot attım ve tamamen gitti galiba litespeed ile alakalı bi açık olabilir

    https://www.bleepingcomputer.com/new...nel-instances/

    olay buymuş

    cyber kullanıp güncellemeyen varsa acil güncellesin
    Aylar önce Cyberpaneli silip, panel olmadan sunucuyu tekrar kurdum. Her şeyi terminal ile yapıyorum daha güvenli. İyi ki de öyle yapmışım. Bendeki panel sürümüde baya eskiydi.
  • 31-10-2024, 12:03:13
    #40
    GreyWind adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öncelikle geçmiş olsun hocam. Hocam genelleme fikrimi söylicem alınmayın. İşte herşey site kurup parasını almakla bitmiyor. Millet ucuza iş yapayım derken neleri göz ardı edip yok sayıyor neleri. Xcf xss session js rf iss ssl vs vs bir çok açığı gözden geçirmesi gerekiyor. Bizim 5 k dediğimiz işi kimşleri ben 2 k yaparım diyor kimiside çok pahalı yap bişiler yoksa ben 1 k ya yaptırırım gerek yok diyor. Diyor ama öyle olmuyor işte gerek var ne yazık ki. Ben sırf bunları yaşamamak için saldırılara karşı önlem paneli bile kuruyorum. Kaldı ki gerek olmasın. Çok geçmiş olsun tekrardan.
    hocam haklısınız ama sorun tamamen cyberpanel kaynaklıymış sahibi söyledi zaten açık var diye free panellere çok güvenmemek gerektiğini görmüş olduk

    aTKn94 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aylar önce Cyberpaneli silip, panel olmadan sunucuyu tekrar kurdum. Her şeyi terminal ile yapıyorum daha güvenli. İyi ki de öyle yapmışım. Bendeki panel sürümüde baya eskiydi.
    mantıklı hocam bende trial cpanel kurdum ihtiyaç oldukça lisans alıcam yoksa panelsiz sshdende bi çok işlem yapılıyor zaten en temizi böyle