Öncelikle geçmiş olsun hocam. Hocam genelleme fikrimi söylicem alınmayın. İşte herşey site kurup parasını almakla bitmiyor. Millet ucuza iş yapayım derken neleri göz ardı edip yok sayıyor neleri. Xcf xss session js rf iss ssl vs vs bir çok açığı gözden geçirmesi gerekiyor. Bizim 5 k dediğimiz işi kimşleri ben 2 k yaparım diyor kimiside çok pahalı yap bişiler yoksa ben 1 k ya yaptırırım gerek yok diyor. Diyor ama öyle olmuyor işte gerek var ne yazık ki. Ben sırf bunları yaşamamak için saldırılara karşı önlem paneli bile kuruyorum. Kaldı ki gerek olmasın. Çok geçmiş olsun tekrardan.