• 12-08-2012, 21:37:01
    #10
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    smhcnyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyi lisanslı kullanıyormuşsunuz gibi konuşmazmısınız birde öldürüyorsunuz beni.
    Bak arkadaşım soylediğin şey bir hırsızlık değildir de nedir peki. Diyelimki sen okadar para verip leptop aldın biraz kullandıktan sonra uyarı geldi. Windows lisansının bir başkaı tarafından kullanıldığını söylüyor yada tekrar lisans ettirmen gerektiğini söylüyor. Bu durumda senin halin ne olur sen ne hissederdin. Biz bu yüzden ileriye gidemiyoruz. Senin gibi düşünenler nedeniyle türklere pek güvenmiyorlar. Bazı torrent sitelerinden türkiyeye üyelikler kapalı hatta steam de bazı oyunlar bunların içinde gta4 de vardı sanırım türkiyeye satışı yasak. Hiç düşünmedinmi bunlar nedendir diye. Lütfen bunları yaparken iyi düşünelim. Herşeyi orjinal kullananların şuçu ve günahı nedir soylermisin ?
    GoogleTR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Herşeyim lisanslı evet notebook lisansli kullandıgım office programı lisanslı bu konuda başka birşey söylesen olurdu arkadaşım.
    Sana sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum.
  • 12-08-2012, 21:42:07
    #11
    Üyeliği durduruldu
    SoNSuZLuKC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bak arkadaşım soylediğin şey bir hırsızlık değildir de nedir peki. Diyelimki sen okadar para verip leptop aldın biraz kullandıktan sonra uyarı geldi. Windows lisansının bir başkaı tarafından kullanıldığını söylüyor yada tekrar lisans ettirmen gerektiğini söylüyor. Bu durumda senin halin ne olur sen ne hissederdin. Biz bu yüzden ileriye gidemiyoruz. Senin gibi düşünenler nedeniyle türklere pek güvenmiyorlar. Bazı torrent sitelerinden türkiyeye üyelikler kapalı hatta steam de bazı oyunlar bunların içinde gta4 de vardı sanırım türkiyeye satışı yasak. Hiç düşünmedinmi bunlar nedendir diye. Lütfen bunları yaparken iyi düşünelim. Herşeyi orjinal kullananların şuçu ve günahı nedir soylermisin ?
    Sana sonuna kadar katılıyorum ve destekliyorum.
    O lisans kullanılırken zaten bir başkası aynı lisansı kullanamaz çoğu kişi laptopu satın alıp crackli win7 ultimate kullanıyor bu sefer lisans boşta kalıyor.

    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:27 --

    Ayrıca onu yazdım diyede öyle yaptığım anlamına gelmiyor windowsu lisanslı kullanıyorum lisansa o kadar para veremeyecek adam dolu.
  • 12-08-2012, 21:45:38
    #12
    smhcnyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O lisans kullanılırken zaten bir başkası aynı lisansı kullanamaz çoğu kişi laptopu satın alıp crackli win7 ultimate kullanıyor bu sefer lisans boşta kalıyor.
    --R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:27 --
    Ayrıca onu yazdım diyede öyle yaptığım anlamına gelmiyor windowsu lisanslı kullanıyorum lisansa o kadar para veremeyecek adam dolu.
    Haklısın . Türkiyede lisansız ürün kullanma çok fazla bu yüzden de itibarımız çok kötü diyebilirim.
  • 12-08-2012, 22:42:27
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    smhcnyldz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bilgisayarında 2 tanecik program var demek bide webmasterim diye geçiniyorsun.
    Webmaster'lık bilgisayardaki program sayısıyla ölçülmez.
  • 14-08-2012, 15:34:05
    #14
    Fiyat güncellendi
  • 16-08-2012, 13:38:46
    #15
    dostum o lisans oemdir. sadece o bilgisayarda çalışır ve sadece o bilgisayara zimmetlidir, satışı yapılamaz devredilemez.
  • 16-08-2012, 21:14:03
    #16
    Tamam saolun verdiğiniz bilgiler için