O lisans kullanılırken zaten bir başkası aynı lisansı kullanamaz çoğu kişi laptopu satın alıp crackli win7 ultimate kullanıyor bu sefer lisans boşta kalıyor.
--R10.NET; Flood Engellendi -->-> Yeni yazılan mesaj 21:42:07 -->-> Daha önceki mesaj 21:39:27 --
Ayrıca onu yazdım diyede öyle yaptığım anlamına gelmiyor windowsu lisanslı kullanıyorum lisansa o kadar para veremeyecek adam dolu.
Haklısın . Türkiyede lisansız ürün kullanma çok fazla bu yüzden de itibarımız çok kötü diyebilirim.